Сапа менеджменттік жүйесі бөлімі

САПА МЕНЕДЖМЕНТТІК ЖҮЙЕСІ БӨЛІМІ

  • Қазақ теміржол университетінде (KUPS) сапа менеджменті жүйесі әзірленді, құжатталды, енгізілді және жұмыс күйінде ұсталды, ескере отырып:

  • Customer тұтынушының талаптарының өзгеруі;

  •  ұйымның мазмұны, мүдделі тараптардың қажеттіліктері мен үміттері;

  •  ұйымның даму стратегиясы;

  • The университет қызметіне қатысты заңнамалық және басқа да міндетті талаптар;

  •  университет қызметін жетілдіру құралы ретінде тұрақты процестер;

  • University университеттің мөлшері мен құрылымы.

  • Сапа менеджменті жүйесі бөлімінің алдында келесі міндеттер тұр:

  •   Университеттің сапа саясаты мен міндеттерін жүзеге асыру;

  •   ішкі және сыртқы аудитті ұйымдастыру және жүзеге асыру;

  •  Тұтынушыларға университет ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бақылау.
    G ЖСШ түпнұсқаларын уақытында кодтау, тіркеу және сақтау, оларды қажетті мөлшерде көбейту және пайдаланушыларға тарату;
     ЖҰӨ түзету қажеттілігі туралы ақпарат жинау.
    Сапа менеджменті жүйесі бөлімі мыналарды ұсынады:

  •  сапа саласындағы университеттің саясаты мен мақсаттарын жүзеге асыру;

  •  Сервистің сапа саласындағы мақсаттарын жүзеге асыру;

  • University университеттің сапа менеджменті жүйесінің талаптарына жауап беру;

  • Internal ішкі аудит жүргізу;

  •  құрылымдық бөлімшелердің басшыларымен бірге ішкі аудит кезінде анықталған сәйкессіздіктерді жою бойынша түзету шараларын әзірлеу;

  •  Университеттің барлық қызметкерлері үшін ISO 9001: 2015 талаптары негізінде сапа менеджменті жүйесіне оқыту жүргізу;

  •  Университет қызметкерлері арасынан ішкі аудиторларды таңдау және оларды оқыту;

  •  ҚР Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру;

  • The университеттің сапасына қатысты нормативтік құжаттарды жаңарту;

  •  ресурстарды басқару (адами, материалдық және техникалық);

  •  білім беру қызметтері мен сапа қызметінің процестерін бақылау, өлшеу, талдау және үнемі жетілдіру.

Сапа менеджменті жүйесі (СМЖ) тұтынушылардың талаптары мен үміттерін қанағаттандыруға ықпал етеді. KUPS жүйені MS ISO 9001-2015 талаптарына сәйкес үнемі жетілдіріп отырады. KUPS сапа менеджменті жүйесі университеттің барлық қызметін қамтиды.


Сапа менеджменті жүйесі бөлімінің бастығы, PhD докторы Еркелдесова Гүлзада Тоқтасынқызы.

Телефон: +7 (727) 376 74 78 (ішкі 516).

KUPS сапа саласындағы мақсаттары мен міндеттер 

Сапа саясаты 

Сайт бойынша


Жаңалықтар

Бүгін біздің университетімізде оқу дабылы соғылды. Студенттер далаға эвакуацияланды және оларға апат кезінде не істеу керектігі түсіндірілді. Ары қарай...
Сіздің құқығыңыз, сіздің рөліңіз: сыбайлас жемқорлыққа жол бермеңіз Ары қарай...
«РАЗВИТИЕ ТРАНСПОРТНО-КОММУНИКАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА В КАЗАХСТАНЕ» Ары қарай...
Қазақстан Республикасының Ғылым күніне арналған мәжіліс залында «Жас ғалымдарға арналған жаңа әдістемелік нұсқаулар: интеллектуалдық көшбасшылық» тақырыбында Ректор-проректор Тұрдалиев Әуезхан «Дөңгелек үстел» өтті. Ары қарай...

Байланыс ақпараты

№ 1 оқу ғимараттары
Тел: 376-74-78 (ішкі. 515), Факс: 376-74-81
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы,
Жетісу-1 ықш-ауданы , 32а ү.,


№4 оқу ғимараты
Тел: 299-49-69
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы
Мамыр-1 ықш-ауданы, Шаляпина к. 21/1 ү.

s