Сапа менеджменттік жүйесі бөлімі

САПА МЕНЕДЖМЕНТТІК ЖҮЙЕСІ БӨЛІМІ

  • Қазақ теміржол университетінде (KUPS) сапа менеджменті жүйесі әзірленді, құжатталды, енгізілді және жұмыс күйінде ұсталды, ескере отырып:

  • Customer тұтынушының талаптарының өзгеруі;

  •  ұйымның мазмұны, мүдделі тараптардың қажеттіліктері мен үміттері;

  •  ұйымның даму стратегиясы;

  • The университет қызметіне қатысты заңнамалық және басқа да міндетті талаптар;

  •  университет қызметін жетілдіру құралы ретінде тұрақты процестер;

  • University университеттің мөлшері мен құрылымы.

  • Сапа менеджменті жүйесі бөлімінің алдында келесі міндеттер тұр:

  •   Университеттің сапа саясаты мен міндеттерін жүзеге асыру;

  •   ішкі және сыртқы аудитті ұйымдастыру және жүзеге асыру;

  •  Тұтынушыларға университет ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бақылау.
    G ЖСШ түпнұсқаларын уақытында кодтау, тіркеу және сақтау, оларды қажетті мөлшерде көбейту және пайдаланушыларға тарату;
     ЖҰӨ түзету қажеттілігі туралы ақпарат жинау.
    Сапа менеджменті жүйесі бөлімі мыналарды ұсынады:

  •  сапа саласындағы университеттің саясаты мен мақсаттарын жүзеге асыру;

  •  Сервистің сапа саласындағы мақсаттарын жүзеге асыру;

  • University университеттің сапа менеджменті жүйесінің талаптарына жауап беру;

  • Internal ішкі аудит жүргізу;

  •  құрылымдық бөлімшелердің басшыларымен бірге ішкі аудит кезінде анықталған сәйкессіздіктерді жою бойынша түзету шараларын әзірлеу;

  •  Университеттің барлық қызметкерлері үшін ISO 9001: 2015 талаптары негізінде сапа менеджменті жүйесіне оқыту жүргізу;

  •  Университет қызметкерлері арасынан ішкі аудиторларды таңдау және оларды оқыту;

  •  ҚР Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру;

  • The университеттің сапасына қатысты нормативтік құжаттарды жаңарту;

  •  ресурстарды басқару (адами, материалдық және техникалық);

  •  білім беру қызметтері мен сапа қызметінің процестерін бақылау, өлшеу, талдау және үнемі жетілдіру.

Сапа менеджменті жүйесі (СМЖ) тұтынушылардың талаптары мен үміттерін қанағаттандыруға ықпал етеді. KUPS жүйені MS ISO 9001-2015 талаптарына сәйкес үнемі жетілдіріп отырады. KUPS сапа менеджменті жүйесі университеттің барлық қызметін қамтиды.


Сапа менеджменті жүйесі бөлімінің бастығы, PhD докторы Еркелдесова Гүлзада Тоқтасынқызы.

Телефон: +7 (727) 376 74 78 (ішкі 516).

KUPS сапа саласындағы мақсаттары мен міндеттер 

Сапа саясаты 

Сайт бойынша


Жаңалықтар

2022 жылдың 19 қарашасында «Қазақстан-Ресей медициналық университетінде» «Денсаулық сақтау саласындағы цифрлық технологияларды дамыту перспективалары» атты ғылыми-тәжірибелік студенттік конференция өтті. Оқушыларымыз белсенді қатысып, жүлделі орындарға ие Ары қарай...
«Бизнесті және басқару» кафедрасының 2 курс студенттері, кафедраның аға оқытушысы Шынар Аукенқызымен бірге, студенттердің халықаралық мерекесі күні «Медеу» мұз айдынына барды Ары қарай...
БОС ГРАНТТАР Ары қарай...
10.11.2022 сағат 13.00 ҚазНУ әскери кафедрасының өкілдерімен 1 курстың кездесуі өтті. Әл-Фараби 2023 жылға қабылдау және іріктеу туралы Ары қарай...

Байланыс ақпараты

№ 1 оқу ғимараттары
Тел: 376-74-78 (ішкі. 515), Факс: 376-74-81
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы,
Жетісу-1 ықш-ауданы , 32а ү.,


№4 оқу ғимараты
Тел: 299-49-69
Электрондық мекен-жайы: info@kups.edu.kz
Мекен-жайымыз:050063, Қазақстан Республикасы Алматы
Мамыр-1 ықш-ауданы, Шаляпина к. 21/1 ү.

s